Ahad, Jun 19, 2011

DOWNLOAD CEPAT!!

Pagi-pagi la mak dah jerit kat pintu bilik aku..

"Mira!!! cepat bangun!! download cepat!!!"

Aku yang mamai-mamai blur ni pun bangun la.Keliru pun da..Apa bendanya mak aku ni..nak aku download?lagu Lady Gaga kufur tu ka?Kan orang sekarang minat lagu Lady Gaga tanpa tafsir lirik dia..hahahahahhahhaa...Jadi sambil dok bertinggung atas katil aku,aku pandang mak yang dok berdiri baik punya depan pintu bilik aku bercekak pinggang macam mandur lalu bertanya(gila ayat novel tu..semalam baca buku tamar Jalis..hahahahha)


"Mak nak akak download apa?"


"Cerita Nora Elena la..apa lagi!!"




Hahahahahaha..mak oo mak..Drama tu dah habis dah pun..mak baru nak tengok episode sepuluh..Lagi 14 episode dok menanti tu mak ooiii..Lawak betoi la mak aku ni..hahahahhaha...



"Cepat la bangun pi download nohh..pagi-pagi ni trafik server tak bizi...download laju sikit...!!cepat!!!"




Aiii mak?dah pandai sebut-sebut trafik server??hahahahhaha..biaq betoi mak aku ni..hahahahhahahhahahhahahhahahha..Jadi aku pun bangun la buka laptop aku.Download Nora Elena kat mak..Haiyaaaaa!!!






Gua la Setan paling macho dan romantik dimuka bumi ni sehingga golongan gadis-gadis dan golongan mak-mak termasuk mak Miss Poyo minat gila kat gua..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!