Rabu, Jun 08, 2011

PI TAIPING DAN OPTIMUS PRIME YANG BERTUKAR JADI SISTEM SERTA TIPU SEMATA-MATA NAK MAKAN FREE

Hari ni..aku ada Kursus kat Taiping..Aku sanggup tak tidoq asrama dan sanggup berulang dari Penang ke Taiping semata-mata nak tengok drama Nora Elena kat TV3...Last-last terlepas jugak..Waaaaaa!!!!

Kita cerita pasal kursus yang aku attend ni plak..Kursus ni kursus pasal sistem baru yang TM lancar untuk pekerja dia buat kerja dengan mudah la konon..Nama Kursus ni ICare Prime..dulu masa mula-mula dengan nama kursus ni aku dengaq macam bunyi Optimus Prime..hahahhahaha...Sampai aku melawak dengan sorang pakcik ni..bila la depa nak buat kursus Bumble Bee plak..Pakcik tu ternganga macam tak paham..hahahahhaha...

Yang bestnya,sebab nak makan free punya pasal..Aku sanggup daftar nama kat asrama dan amik kunci asrama..Padahal aku bukan tidoq pun malam ni kat asrama..hahahhahahaha..Jahat tak aku..?haahhahahahhahaha...

Ok-ok..
aku nak online maybank jap..nak bayar bill-bil kat rumah incik Bachok..Dia dah bagi duit..aku ja tak tolong online bayar bil lagi..kang dia buat perangai Domyomji dia kang naya ja..hahahhahaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!