Rabu, Jun 22, 2011

AUNTIE

Semalam,aku ngan Rostam pi satu rumah pelanggan kat Alma.Rumah Cina.Ada streamyx problem plak..Slow katanya..nak masuk dalam satu-satu laman web amik masa yang lama..Jadi masa masuk dalam rumah cina tu..Aku tengok anak dia ada 3 orang.Tiga-tiga lelaki..Yang bongsu umur dalam 3 4 tahun la..Masa dok buat kerja tu..anak dia yang bungsu tu dok main-main kat kaki Rostam.So si mak pun cakap kat anak dia..

"Ah..(ah ja aku tau..yang belakang tu aku taktau..mybe Ah Tan kot..hahaha)chongcheng chongcheng chongcheng uncle..chongcheng chongcheng.."

Aku tak paham apa yang dia cakap kat anak dia sebab dia cakap dalam bahasa cina..Tapi dari gaya bahasa badan dia mesi dia cakap kat anak dia jgan ganggu Rostam buat kerja sebab dia sebut perkataan 'uncle' sambil tunujk ke arah Rostam dan anak dia pun blah dari kaki Rostam la..Then tiba-tiba anak dia mai main kat kaki aku plak..So,dia cakap lagi kat anak dia..


"Ah...(Aku taktau nama penuh ah tu..hahahha),chongcheng chongcheng auntie chongcheng chongcheng chongcheng..."


Arrggghhhhhhh!!!!!! Why AUNTIE Why!!!!!! Awat tak sebut sister???Why!!!!
Aku rasa macam makcik-makcik dah ni!!!
Argghhhhhhh!!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!