Sabtu, Jun 18, 2011

BENGKAK

Pagi tadi,aku OT...Haahahaahhah..Ni lah masanya aku nak kampoi duit banyak-banyak walaupun aku tau..zaman sekarang ni..duit banyak mana pun dapat..tak kaya jugak..huuuuu!
Apahal aku cerita pasal duit nih??!


Pagi tadi,masa tengah buat kerja hantar emel pasal kerja,pasal kursus ke sana kemari..Tetiba ja salah sorang budak kontraktor tegur aku..


"Weh..Mira..Awat muka hang bengkak?"




Bengkak?muka aku bengkak?biaq betoi mamat ni..takkan muka aku bengkak plak..pagi tadi aku tengok ok jaa..


"Yala mira...muka hang bengkak la..sampai nampak mata hang jadi kecik..mcam sepet.."
Kali ni adik dia plak cakap..Depa ni kerja ngan bapak depa..bapak depa tangkap kontrak dengan TM.Dua beradik satu bapak lain mak..Dasyat betoi la bapak depa..hiihihihi...
Apahal plak aku cerita pasal mamat lawak dua ekoq ni..
Jadi bila si adik plak teguq macam tu..aku pun pegang-pegang mata aku..Sepet?Bengkak?
Aikkkk..takkan kena ketik ngan menatang kot...??


"Hang menangis pa semalam..hahahahahahhahha"
Dua-dua beradik cakap dalam satu masa lepas tu gelak sama-sama..Cissss!!

Bila masa aku menangis semalam?Semalam aku balik dari kerja pukul 8 malam..Lepas tu mandi-mandi tukar baju..Pi Sungai Petani makan kat Pengkalan sebab Makjang aku belanja kami satu family sekali paksu laki bini dengan tok.Balik dari makan pukul 11 lebih then mandi sekali lagi..dan tengok drama Nora Elena yang aku download kat tenet..Mak aku tak tengok episod yang mula-mula..Pukul 2 pagi baru aku tidoq sebab aku pun layan sama..hahahahaha..
Jadi bila masanya aku menangis kan..


Kalau dua malam sebelum ni memang aku menangis sebab aku bergaduh dengan Incik Bachok..hahahahahahahaha,....Gila hilang macho aku bai sejak berkapel ni..hahahahhahaa..Jadi takkan la bengkak sebab menagis sakan dua malam lepas pi naik pagi ni plak..??Ini tidak logik dek akal..huhuhuhu..
Tapi bila dia kata mata aku sepet ok gak..Rasa macam pelakon Korea or Jepun plak..Hahahhahhahhahahahha...






Aku nak termuntah gila dengan pengakuan ikhlas Miss Poyo ni..Nak terkeluaq isi perut dah ni..Tahann!!!

2 ulasan:

Kaki Merapu berkata...

Mai Sg. Petani len kali gtau aku no..hahahahaha..

Mrs Poyo berkata...

Kaki Merapu..

Loh..aku terlupa..dok nmpak ikan bakaq tertenggek atas meja smpai lupa kat hg yg dok kat sg Petani..
hihihihihi..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!