Selasa, Jun 14, 2011

MALAS

Apasal aku malas nak menulis ni..
Asyik rasa letih ja..nak tidoq awal..
Aduh..pi kerja pun tak sempat nak menulis..ada ja kerja yang mai..
Nama pun pi kerja,mesti la buat kerja..takkan tidoq plak..hahahahahhaha...

Lepas tu pasal Incik Bachok plak..dia punya tahap jeles sekarang ni makk aiii..Dasyat..
Pagi tadi,ada satu nombor tak dikenali hantar mesej panggil aku sayang la..bila nak jumpa la..
Aku pun forward la kat dia..Mak Aiiii...Melenting la..Marah sebab ada orang panggil aku sayang..huhuuhhuhu..Aku rasa perkataan sayang tu ialah hak ekslusif dia kot untuk aku..Sebab tu dia marah kalau ada orang panggil aku sayang..
Punya bengang sangt kat orang ni..Dia asyik call ja nombor tu..Tak puas call..Mesej plak..Tah apa yang dia mesej aku taktau la..Lepastu dok suruh aku call nombor tu tanya siapa tapi jangan cakap lebih-lebih,just tanya nama ja..Tapi memang pemilik nombor tu tak angkat..Last-last..Dia angkat jugakk..Rupanya..Ctahh..hahhahhahhaa...
Lawak betul..hahahahhahahahhaa...

Kadang-kadang aku rasa Incik Bachok ni ada Sindrom Domyoji..Ya betul sebab karektor depa sama sangat kecuali Domyoji anak orang kaya dan Incik Bachok anak orang biasa ja..Tapi karektor dia sama..Kadang-kadang tu,tak tahan jugak..Sebab tu suka bergaduh tu..lepastu baik semula..huhuhu...Tau tak siapa Domyoji?

Ala..drama ni dah lama la..malas nak korek-korek cerita..dah lapuk..tapi aku cuma nak cakap karektor dia sama macam Domyoji..tu ja...huhuhuhu.
Ngantuk ah!!!.

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!