Selasa, Jun 07, 2011

TAK TAU NAK TULIS APA...

Perrgghhhh!!!
Gila betul..nak masuk 3 hari tu aku tak menulis kat sini...
Ni gara-gara Paksu kawin la ni kan...
Belah perempuan dah setel kenduri..Tinggal belah kami jela ni..Aduh..minggu yang bizi ni..
Dah tu,banyak benda nak cerita ni..tak tau nak mula yang mana dulu..
huhuhuhuhu..
Hantam saja la labu....

2 ulasan:

Penanggah berkata...

x kisah pun.. hang tulis ABC pun gua baca gak..

Amira Amair The Poyos berkata...

Penanggah..

lu biaq btul ABC pun nak layan..
hahhahahahha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!