Isnin, Oktober 10, 2011

AJAR MELUKIS DAN CARA RELEASE TENSION..

Sekarang aku tak tidoq lagi sebab aku tengah mengajaq adik aku si Aloyah ni melukis..sebab dia amik seni melukis..maknanya bila SPM nanti dia akan menajawb seni(betoi ka ayat aku ni?hahahahahah)..Sebenaqnya aku ni takdak la ada bakat melukis sangat macam Imuda tu..tapi dulu aku adala penah lukis muka abah aku(potret la tu kan?wakakakkakaka..) jadi woooo..




Jadi Aloyah yang agak lembap sikit bab melukis ni suh la aku ajaq dia..tapi masalahnya skill melukis aku dah hilang..tah apa yang aku lukis pun aku taktau..dia suh aku lukis suasana dalam bilik..tapi..tah la..lawak plak..hahahahhahaha..







Aku nak lukis gambaq katil..tapi tah jadi macam kotak pun ada..hahahahhahahha..









Ni kot hasilnya..hahahha..












Aloyah pun tension gila-gila sebab tok guru dia pun tak betoi..Dia memang tekanan dan nak realease tension dia kot aku tengok cara dia tu..Aku rasa kalo benda tu ada kat umah aku sekarang..Mesti Aloyah dah naik..Benda apa?Nindia..













Kejadian berlaku kat umah tok aku di Baling...Masa tu tok sakit abah bawa pi hospital dan kami kena jaga tokwan yang terbaring ataih katil tu..Aloyah pun tension sebab takut..jadi dia naik basikal tu..aku rasa kalau basikal tu ada kat umah aku la ni..dia dah naik kot..hahhahaHAHHAAH..



Ok aku nak tidoq..hahahhaha


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!