Rabu, Oktober 12, 2011

LAGU FEVERET : VAMPIRE HEART- HIM

Rasa macam tak adil plak kalau tulis pasal lagu kat page Incik Bachok masa kami mula-mula kenal.Lagu kat page aku tu pun kena ingat jugak la..
Masa mula kenal Incik Bachok..time dia tulis komen kat page aku..Time tu aku pakai lagu ni..





Masa tu aku kesunyian(tengok-tengok muncul plak mamat kelate ni..adushhh!)..selalunya lagu band dari Finland ni la yang aku suka dengaq..hahahhaha..Kacau..kacau...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!