Ahad, Oktober 16, 2011

HANSET AKU

Sebelum ni ramai yang dok tegoq dan kutuk kata hanset aku huduh la..campak kat dalam sungai pun ikan semua mati la..hapa la..tapi aku boh layan ja..Tapi hari ni bila aku belek baik hanset tu..memang betoi la..hahahaha..huduh gila..Mau tak huduh..hari-hari jatuh ja....kena ayaq..tapi dia still bertahan jugak..Cayalah!! Tu yang buat aku sayang lagi kat dia tu walaupun dia dah huduh apa semua..sebab dia tahan lasak..nak beli baru pun sayang..kalau beli baru pun nanti..aku akan guna jugak kot hanset ni..huuu!!
Nindia gambaq hanset kesayangan aku yang huduh-huduh buchukkk!!
hahahhahaahhahaahhahaahhahahahahahahhahahahhahahahaaahhahahahah!!













Gambaq ni Tam yang amik sebagai bukti yang aku ada boyfriend sebab kat opis aku mengaku aku solo..Dah kantoi dengan dia...hahahhahaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!