Jumaat, Oktober 14, 2011

ARNAB




Pernah tengok benda ni dak?Ni namanya arnab..hahahahahha..

Tapi aku taktau ni arnab spesis apa..memang lain gila dari arnab biasa..bulu dah la lebat gila..sampai muka pun tak nampak..Lepaih tu nampak telinga dia sikit ja kat ataih tu...hahah..

Gambaq ni Incik Bachok yang kasi..Dia bagitau aku yang arnab ni kawan seopis dia punya..

Kawan dia ada jual jugak anak-anak arnab ni kalau ada sapa nak beli..

Dan..Incik Bachok nak bagi sekoq kat aku..Waahhh!! Dia nak beli kat aku sekoq la..cayalah..Mentang-mentang aku lahir tahun arnab..dia nak beli sekoq kat aku..

Bila dia nak beli taktau la..takut nanti hantaran tunang nanti dia bagi arnab plak..wakakakkakakkaka..

2 ulasan:

Tiera berkata...

arghh rasa nk gomol2 je...comell glerr

Amira Amair The Poyos berkata...

Tiera...

hahhaha..nnt bila aku dh start bela..mai la gomol2..hahahha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!