Selasa, Oktober 11, 2011

DARI KOREA KE BERSAMAMU...

Macam biasa la..bila tengok tv3 mesti banyak iklan dok tayangkan..macam-macam jenis iklan ada..Maxis..Digi..TM...
Iklan Calsium la..Safi la...macam-macam produk ada tayang..Lepaih tu..TV3 pun tayang jugak iklan untuk rancangan yang bakal depa siar kat Tv depa ni..Dalam banyak-banyak iklan yang banyak menipu tu..aku ada perasan..satu iklan..Iklan bersamamu lerrr..
Sebenaqnya dulu aku tak peduli pun pasal iklan bersamamu ni..nak tengok bersamamu pun dak..Nampak sangat kan aku ni kurang prihatin..wawawawawawawa..
Tapi malam ni aku tertarik kat iklan Bersamamu bukan sebab aku teringin nak tengok..Tapi aku tertarik kat muzik dia..Mula-mula tak perasan sangat..tapi dah dua tiga kali dok tayang ja..baru aku perasan sikit pasal muzik latar dia tu..Bunyi macam pernah dengaq..tapi di mana yaa..?

Pikiaq punya pikiaq..Tu muzik OST filem My Sassy Girl..Ala..filem korea tu..Yang Pierre Andre tiru tu..Lepaih tu wat filem 9 September tu..yang Pasha Sendat berlakon tu..hahahahhaha..
Haaa..Si Pierre tiru jalan cerita dia sikit-sikit dari filem My Sassy Girl la..Pastu Hollywood pun tiru jugak sebijik sejebon guna tajuk yang sama..Haaa..gitu la critanya..Huuuu!!
Lagu dia dah la slow..best jugak..haaa..ni lagu dia..






Maksud lagu pun menyayat hati gitu..
Wahh!! menyayat hati tak tahan tu...ahahhahahhaha!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!