Selasa, Oktober 18, 2011

MATSUJUN LELAKI TERSEKSI DI JEPUN..INCIK BACHOK PUN KALAH MUAHAHAHAHAHHA..

Memang terbaik punya la...
Aku suka-aku suka..
hahahahahhahahhha...


Aku baru dapat tau yang Johnny Entertainment dah senaraikan 10 orang lelaki terseksi kat Jepun dan tempat pertama dapat kat Jun Matsumoto..Ahli kumpulan Arashi..Ngeh..ngeh..ngeh..

Kalah Takuya Kimura yang dapat nombor 4.Sebelum ni Takuya Kimura la yang mengungguli carta kan..SEkarang ni hambek kau...MatsuJun dah amik alih..hihihihihi..

Tak sangka noh dari budak Jongoih umur 12 tahun yang mula-mula start berlakon..macam bodoh-bodoh ja aku tengok..Last2..bila dah umur 28 tahun..jadi lelaki terseksi plak..hahahahha..
Selain dari salah seorang dari kumpulan Arashi,Jun Matsumoto jugak seorang pengacara,DJ Radio,pengarah dan pelakon.Kumpulan Arashi ni memang glamer gila babi sampai kat korea sana noh..Sejak dari tahun 1999 sampai la memang depa nombor satu..tapi kat Malaysia memang takdak publisiti pasai depa sebab tu la ramai yang taktau pasai Jun Matsumoto ataupun kumpulan dia ni..orang yang minat Jepun macam aku ni selalunya amik tau segala segi pasai negara tu termasuk la industri seni dia macam aku ja tau..hahahahahha..
Pandai-pandai ja aku ni kan....hahahahhahahahaha....


Kalau peminat panggil dia Matsujun,ahli kumpulan dia panggil dia King..taktau la pasaipa..mybe dia popuraliti dia kot...Hohooohoho



Incik Bachok..kan aku dah cakap..dia memang seksi dari dulu lagi..you tak percaya kan...hahahahahhaha..memang dia paling seksi..u kalah!! hahahahhahaha...


Ahhh!! nak layan gambaq dia la..ngeeeee..








Yang kat bawah tu MatsuJun la..masa ni dia umuq dalam 12 tahun or 13 tahun la..






Masa ni dalam umuq remaja gitu....hihihi..kulit licin kalah aku..akakakakkaka..









Yang ni gambaq awal 20 an...










Yang ni pun sama la..









Yang ni gamabq pertengahan umur 20an









Yang ni pun sama......












Yang ni yang terbaru....Sekarang dia dah umuq 28 tahun maaa....









Ni gambaq dia ngan kumpulan Arashi...Heeee!!!






Nak layan lagu depa sat....



Tajuk lagu : Monster










Dan ni Video lawak dari Arashi..walaupun tak paham sepatah haram..tapi aku dok g


elak tengok gelagat dengan telatah depa,mimik muka depa yang tah pape tu..hahahhahahahahha....













Haaa...nak tidoq dah....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!