Selasa, Oktober 25, 2011

PAKCIK BASIKAL

Pagi tadi..sekarang memang pagi lagi pun kan..hahahhaha..masa aku dalam kereta nak gerak pi kerja,tiba-tiba pakcik basikal yang pernah aku langgar dua tahun yang lalu(time aku kerja dengan Incik Arkitek) lalu depan umah aku.Secara tiba-tiba ja dia berhentikan basikal dia..

Dia pandang aku,aku pandang dia..dia ushar aku,aku ushar dia..Rasa macam cerita koboi plak time adegan nak lawan-lawan sapa tempat paling pantas tu..hahahahhaa...Mak pulak pandang kami berdua(sebab mak pagi-pagi akan tunggu kat depan pintu tengok aku gerak pi kerja)Lama jugak la kami lawan berushar...hahahahhaha..Last-last aku buka cermin tingkap aku then cakap kat dia..


"Pakcik jalan la dulu..."


Lepaih aku cakap macam tu,dengan muka serius nak mampus..dia pun mengayuh balik basikal dia..Nampak sangat dia fobia dengan aku..Hahahahahahahahhahahahhahahhahahha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!