Isnin, Oktober 03, 2011

MASA DEPAN

Kadang-kadang aku terpikir jugak..apa yang bakal terjadi kat blog aku ni pada masa depan..maksud aku bermula dari saat ni sehingga la ke 10 tahun mahupun 15 tahun lagi..
Adakah time tu aku masih lagi menulis blog mengarang cerita lucu mahupun merapu macam aku dok tulis la ataupun dah takdak pa dah untuk ditulis..dibiaqkan macam tu ja...Atau pun mungkin gaya penulisan aku dah berabah dari seorang yang gila-gila,merapu..ganaih..kepada unsur-unsur yang lebih lembut..pasal anak-anak..pasal masakan..pasal laki aku..

Adakah aku dah hilang humor dalam penulisan aku nanti..adakah penulisan aku akan lebih serius?
Arrgghh..tiba-tiba aku rasa emosi plak..aku takmau cara penulisan aku berubah..aku nak dari dulu kini dan selamanya penulisan aku still sama jugak...

Bila pikiaq balik..rasa nyeri plak..Blog Poyo jadi serius??Arrgghh!!

1 ulasan:

Anis Dolly Enterprise berkata...

Np nie kak?emo semacam jek..hyepp...sabor kak..namo cdey2..
please follow my blog : http://cikdolly90.blogspot.com/

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!