Isnin, Oktober 03, 2011

KONTEK LENS

Selama ni..aku dok pikir mybe mata aku akan sentiasa cerah terang menerang samapi aku berusia mybe 40 tahun..hahahhahahha..gila punya harapan..Tapi harapan aku musnah bila mata aku makin hari makin ceme..makin rabun..dah tahap membimbangkan la kalau aku bawa kereta time malam..muka aku ni sampai nak dekat cermin depan kerera dah..hahahahhahaha..Punya la nak bagi mata jelas..


Oleh sebab itu ada kawan-kawan yang suruh aku buat spek mata...Kalau dibiaqkan..nanti takut makin teruk mata aku ni..Tapi tu la..aku ni kan jenis perasan mata terang elok..memang payah la nak pakai spek mata..Lagi pun aku memang tak suka ah pakai spek mata..nampak tua la..huhuhuhu....Dah la umur makin tua..pakai spek mata lagi nampak tua..aku tau la..aku penah test pakai dulu..hahahhahah...

Lepaih tu ada orang suh aku pakai kontek lens...boleh tukaq macam-macam kaler..hahahahhaha..Tapi tu la...aku ni takut nak pakai kontek lens..aku ni sebenaqnya jenis yang tak tahan sakit..hahahha..tak tahan pedih lagi..takat tangan terhiris dengan pisau pun nangis...mata pedih sebab kena air laut pun meraung..Inikan pulak nak tahan pedih taruk kontek lens dalam mata..depa kata masa nak pakai kontek lens tu pedih...aku tak pernah pakai..jadi aku agak-agak memang betoi la apa yang depa bagitau tu..hahahah..jadi aku berkira-kira nak pakai ka dak ni..huuu!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!