Sabtu, Oktober 29, 2011

REHAT DAN CUKUP MAKAN

Aku baru ja masuk opis lepaih keluar makan dengan Incik Bachok.Dia belanja aku makan Burger Grill nala punya besaq..hahahahha..
Sebenarnya..walaupun dia selalu ejek aku..

"Eiii..badan sayang makin besaq.."


"Eii..gemuk sayang sekarang ni.."


"Eiii..nanti bertunang baju tunang sayang pakai tak padan pa.."


Tapi dia still juga jamu aku makan sedap-sedap..Makan banyak-banyak..Macam-macam dia kasi aku makan..Belum masuk makan Aiskrim lagi..Camna la badan aku tak makin gemuk..hahahahhahaha...
Aku rasa aku nak kena buat kerja luar banyak sikit kot..hahahhaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!