Rabu, Oktober 12, 2011

BELI GELANG KAKI @ RANTAI KAKI

Hahahahhahah..dalam aku dok bising-bising pasai harga emas naik..susah nak beli la nanti sebab mahal la..hape semua..last-last aku pi beli gelang kaki..hahhaahahhaa..
Dah lama dah aku nak beli gelang kaki emas ni..tapi dok pikiaq dulu..hapa la..tunggu emas turun la padahal dengaq-dengaq emas nak naik lagi adala...
So..hari ni aku dah beli seutas..dok elok ja kat kaki aku..Lepas beli terus pakai tu..tak tahan betoi la..hahahahhahahha...


Nak amik gambaq..tapi memandangkan dah taruk kat kaki rasa tak manis plak nak taruk gambaq kaki berbulu aku ni bagi orang tengok..hahahahahahahah...
So..lepaih ni tak payah la hati aku nak susah hati lagi dok pikiaq bila nak beli..bila nak beli kan..Dah beli rasa lega la sikit..Tapi tu la...walaupun harga dia tak sampai seribu tapi mau mengelupuq jugak la..hahahhahahahha....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!