Ahad, Oktober 09, 2011

PAK MID DAN TIGA ORANG ANAK DARANYA

Pak Mid ada tiga orang anak dara.Tiga orang anak dara dia cantik-cantik.Oleh sebab anak dara dia cantik-cantik..Pak Mid agak demand la dari segi memilh calon menantu.Calon menantu Pak Mid mesti la hensem,bergaya..kerja kerajaan dan dalam akaun KWSP pulak kena lebih dari 10ribu..Cita-cita Pak Mid memang tinggi..Tinggi pun untuk anak dia jugak..bukan orang lain...

Dah berapa banyak bujang datang meminang..dah berapa banyak duda datang meminang..dah banyak laki orang datang meminang..tapi sorang pun Pak Mid tak terima...sebab sorang pun tak memenuhi ciri-ciri menantu idaman..Lama-lama anak-anak Pak Mid tua bersama kecantikan depa..


Sekarang Pak Mid tak demand..Pak Mid tak memilih..beban jaga anak perempuan memang susah..dah la depa tak kerja...Pak Mid makin tua..kalau Pak Mid mati siapa nak jaga depa...
Akhir sekali...Yang sulong kawin dengan Laki orang..Yang kedua kawin dengan duda anak lima,yang bungsu kawin dengan bujang kerja operator kilang..Tu la Pak Mid..Demand sangat..last-last Pak Mid yang rugi..

Itulah kisah pasai Pak Mid...Aku pakai reka ja watak dia..hahahahahaha!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!