Jumaat, Oktober 21, 2011

ENTRI PALING BANYAK GAMBAQ SELEPAS ENTRI PASAI PAKSU KAWIN : BANJIR BESAQ KAT THAILAND

Selain gempaq pasal budak umur 2 tahun yang kena lenyek ngan dua buah lori lepas tu takdak sapa pedulikan langsung selama 10 minit..Kecoh jugak la pasal banjir besaq yang terjadi kat Thailand termasukla kat Ibu negara depa,Bangkok.

Memang banjir kat sana terjadi secara besaq-besaran la..bukan kecil-kecilan sampai kerajaan depa pun runsing tahap cipan dah ni..Nindia aku taruk gambar gambaq berkisar pasal banjir kat sana...Kesian jugak tengok keadaan depa..Tapi nampak ada setengah dari depa enjoy dengan banjir ni.hahahahahha..

Terima kasih pada Kak Ain sebab emelkan gambaq-gambaq ni kat aku..Tah sapa la yang rajin sangat pi amik gambaq ni..hohoho...









Baru aku tau yang babi pandai berenang.Asyraf yang bagitau aku..hahahahha(aku tau ang curik2 baca blog aku Asyraf!!)










Tengok anjing kat seblah tok sami tupulun berenang..kesian..
















Brother ni sanggup berenang tu..babi dok ataih sampan..apada..








Lagi gambaq babi....










Anjing yang comel lote pun dah jadi huduh..












Lagi gambaq pasai anjing..kesian aku tengok muka dia..hahahha..Sayu dan pilu gitu..hahahhaha..














Banjir-banjir gak..rezeki kena carik...










Mesti Bro ni rugi besaq..habis ayam belan dia mati..
































Asyraf kata ni ikan patin..betoi ka dak ni..dia suka cong aku..hahahahha










Super,market pun untung.........






























Memang kreatif..rakit dari botol ayaq..hahhaha















Steady la adik..ko ingat ni laut kerrrrr...hahahhahha






















Bro ni lagi steady...meja jadi bot..hahahhahahha........
























Udara ngan ayaq sama banyak masuk dalam lobang hidung tu..hahahahhaa
























Asyik berendam dalam lupuq ja..sekali sekala kiteorang nak jugak berenang dalam air...heeeee!!







Buaya pun dah pandai pecah masuk umah orang...hahahhahaha












Tompang belakang bang....









orang tak penting..kereta yang penting...hahhaha





Monyet pun selamatkan anak anjing...















Alamak...nak romen pun payah....Orang pakat skodeng kita plak...







Kobau dah jadi pengangkutan utama lak..










Dan lagi makan berkelah dalam ayaq....












Ok..ada kerja nak buat..choew!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eeeii geli gler kot tgk babi2 tu sume...air bngkai ayam tu jgak...eeii mst bnyak pnyakit kene nnti..

Mrs Poyo berkata...

Tiera..

tau xpa..aku geli tang babi tu..yuksss!!!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!