Selasa, Oktober 18, 2011

BERMAIN FUTSAL

Malam ni,Incik Bachok pi main Futsal dengan kawan-kawan opis dia..Yang aku ingat..last Incik Bachok main futsal masa bulan Mac lepas..Time tu dia keja kat kilang lagi dan dok main dengan kawan-kawan sekerja dia kat kilang.
Lepas ja masuk keja kat TM,dia dah stop main futsal..Hidup dia asyik buat kerja ja sampai sabtu ahad pun pulun wat kerja..dia memang hardworking gila la...itu yang buat aku suka pada perangai dia..Hardworking..hahahhahaha..


Tapi dua tiga hari lepas,dia bagitau aku yang dia nak pi main futsal malam ni..Kira ok la dia dia nak main futsal..Sebab sekarang ni badan dia dah naik balik..Bukan naik sikit-sikit la..naik banyak gila la..hahahhahaha..Dok kutuk sangat kan kata badan aku naik mendadak..Sekarang nah ambik kau!! Dia pun sama naik..hahahahhaha..

Bila sebut pasal main futsal ni..Dia ada bagitau aku..lepaih ni mybe dia nak aktif balik main futsal..Then dia kata lagi...kalau dia kawin dengan aku pun nanti..dia akan usung aku jugak pi gelanggang futsal bila ada time dia nak main...ok la..nanti kalo dia pi main sampai dua tiga pagi..aku ususng dengan tilam sekali..hahhaahhaha...
Serius aku tak suka bersukan tapi aku suka kalo Incik Bachok bersukan..huuuu!!

Sekarang ni dia tak balik lagi..dia start main pukul 10 tadi lagi...
Huuuu..awat la dok main malam-malam ni?tidoq lagi baik la..hahahhaha..
Aku memang kalaungan sukan-sukan ni surrender la..hahahhaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!