Selasa, Oktober 18, 2011

BILA BERSARA UMUR 60 TAHUN

Dulu kerajaan buat umur bersara untuk pekerja dalam sektor awam ialah 56 tahun..Betahun-tahun kemudian,company yang tercinta aku bekerja sekarang ni pun ikut jugak buat macam tu..Maklumla..badan berkanun..Tapi kalau yang takmau bersara pada umur 56 tahun boleh bersara pada umur 55 tahun la...





Lepastu kerajaan cadangkan pulak nak tambah umur bersara jadi 60 tahun..Nanti tengok la...mesti company yang tercinta ni akan turut serta la ikut kan..hahahahahah..Bayangkan la bila semuanya orang tua ja..Hahahahhaha..


hahahahhahahahahhaha..bebal!!


































Sekarang ni, dalam opis aku..rasanya aku seorang ja kot perempuan muda yang ada..satu-satunya..wakakakkakakakkaka!!






Kesian la dekat geng muda yang nak kerja..Dah la kena tunggu orang bersara dulu baru nak amik staff baru..takkan bila dah umuq 30 tahun ke atas baru nak dapat kerja tetap kot kalau macam ni payah la...nak membina idup pun susah la kalo macam ni..huuuu!!!






Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!