Selasa, Oktober 11, 2011

EMAS

Harga emas la ni melampau naik dah la..
Hari tu aku ada pi Poh Kong..saja ja dok belek-belek gelang tangan sama rantai kat situ..Cincin aku tak pandang dah sebab nanti nak dapat dah hujung tahun ni..hahahahahhahaha...
Sembang punya sembeng ngan salegirl dia yang comel tu..dia bagitau aku yang harga emas mybe akan naik sampai RM250 segram hujung tahun ni..

Fuyoooo!!! gila tinggi tu..setakat ni harga emas RM182/segram..bayangkan kalau hujung tahun ni..hahahahhaha..gila la..nanti mampu beli gelang tangan besaq benang ja pa..hahahahhahahaha..
Aku rasa mas kawin RM2000 pun tak boleh nak beli 1 set barang kemas..kena tambah-tambah jugak la...hahahahhaha..Gila betoi....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!