Rabu, Januari 04, 2012

100

Aku ni sejak sebelum kerja dengan TM sampai la aku dah staff TM dari dulu lagi memang aku anti gila babi nak call 100 kalau ada masalah.Bukan takat aku ja..abah aku..rakan-rakan seopis pun hangin jugak la kalau call 100 sebab dah la banyak cakap..satgi dok suruh tekan tu..tekan ni..last-last..

"harap maaf..pegawai kami sedang sibuk sekarang...."

Cibai betoi la.....

Lima kali aku call tak berjawab-jawab..kalau macam ni punya cara la..macam mana la pelanggan tak fed up kan..lepaih tu tak pasal-pasal pelanggan dapat dosa dok maki bagai termasuk la aku ni pun dapat dosa free..huhuhu..Tak pasal-pasal la nama TM buruk hanya sebab satu department yang macam ni punya cara la..Adoi laaa....

Dah tu..bila buat report ja..adaka suruh custumer check itu..check ini..kalau hang terus hantaq report kat technician suapaya technician terus pi repair kat rumah pelanggan kan senang...


Ni dah lama dok call ni..last-last dapat gak..huiiiii!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!