Rabu, Januari 04, 2012

ROTI BENGGALI

Baru-baru ni la..abah aku ada la beli empat biji durian..
aku ingatkan mak aku nak buat bubuq durian la..aku ni sambil bawa kereta pi kerja berangan bagai nak rak la kan kalau balik kerja ni makan bubuq durian..lepaih tu aku berangan plak mesti balik kerja satgi mesti abah aku pi beli plak roti benggali..Roti benggali ni kalau cicah ngan bubuq durian ni mau terangkat pungkoq nak hbaq mai..
Sekali mak buat bubuq pulut hitam..durian tu taruk ataih bubuq tu...
Jadi angan-angan aku nak makan roti benggali cicah dengan bubuq durian tu hilang macam tu ja...huuuu..gila kecewa macam baru putuih cinta tu..

Tengah aku melayan hati aku yang lara ni sebab tak dapat makan roti benggali..tetiba ja aku terpikiaq plak..macam mana la nama roti tu boleh jadi nama roti benggali..?adakah roti tu resepi dari Bengal,India..atau orang Benggali kat malaysia ni pandai buat roti macam tu sebab tu depa panggil roti benggali..takpun sebab benggali roti dok jual roti naik moto tu buat orang gelaq roti tu roti benggali..

Apasal plak aku pikiaq pasal roti benggali ni..buang tebiat kot..hahahha..



Lu orang kalau makan gua dengan bubuq durian boleh mamai sepuluh hari kot..tak pun koma terus sebab terlampau menikmati kesedapan gua..muahahaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!