Rabu, Januari 18, 2012

EMAIL OH EMAIL

Adoila..
Email aku punya server down plak dah..
Tak boleh buka email ni..Dah la kerja ada banyak nak kena hantar kat orang itu..orang ini..dengan bos aku lagi dok contact suh hantar macam-macam benda kat email dia..file tu la..file ni la..
Dah email server aku down..

Nak kena guna email Yahoo atau GMAIL la kot sebagai jalan penyelesaian..Adoila..
Sakit otak aku kalo macam ni la..huuuuuu!!

Baru contact talian adu masalah untuk warga TM..1800.....bla..bla..bla..Dia cakap taktau bila server nak up balik..bukan semua orang kena..orang yang kongsi sama server dengan aku ja ada masalah ni...Huuuuuuu!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!