Sabtu, Januari 21, 2012

BALAS DENDAM

"Malam ni dengan malam esok kita derita sat la..dok pelempang..pelempung..da bunyi macam hujan pun ada..depa nak balas dendam la tu..dulu depa kena"kata mak.

Aku dengan adik-adik hairan gak..apala yang mak kami ni dok berletiaq kan..


"Mak crita pasai pa ni?"Aku tanya..


"Aku cerita pasai mercun..Cina-cina ni dok main mercun sampai pekak la kita nanti.."



Lar....aku ingatkan crita pasai apa..cissss!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!