Sabtu, Januari 21, 2012

NAK KERJA KA DAK ESOK?

Aku dok pikiaq ni..esok aku nak pi kerja ka dak taktau..?
Kalau aku tak pi rugi plak..duit tu..kalau aku pi,aku rasa malas plak..bukan apa..aku takut sok bila aku sampai kat opis,takdak sapa..yala musim cuti-cuti umum macam ni bukan orang nak mai sangat pun kerja..aku ja terlebih rajin nak mai..yala,dari dok umah saja tak dapat apa..takat tengok tv,baik aku pi kerja kan..duit dah tentu masuk..

Lagi pun..tahun ni aku kena struggle cari duit lebih ni..paham-paham la kan..takkan nak harap hantaran dengan duit mak bapak aku sepenunya kan..aku kena la huluq sama..tu aku dok pulun pi kerja waktu cuti tu..
Tapi tiba-tiba ja aku rasa malaih plak..
Nak pi ka takmau taktau..Adoi!! pening aiih kapla pikiaq..!!

Esok abah ngan Mirul tak pi kerja pun kan...Tak payah pi jugak la..aahahahahahahaha..malaih gila!!




P/S : Sambil dok pikiaq nak masak esok..huhuhu..

1 ulasan:

Dora berkata...

hi amira,

ni dora ingat lg x..

ada satu contest team i wat..

ini url nya..

http://malaysia.topglobalsite.com/p/contest-malaysia-top-blogger.html

klu ada masa tengok2 k

selamat bercuti k.

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!