Selasa, Januari 17, 2012

VANILLA COKLAT

Tadi Kak Ain cakap yang watak Zara dalam drama Vanilla Coklat kat tv3 tu macam aku..hahahhahahahaha...kecuali Zara tu comel..aku ni tak pun..hahaah..

Aku pun terkejut gak..yala..selalu watak heroin yang aku tengok kat drama mesti baik..bersopan santun..rajin..semua ciri-ciri perempuan melayu terakhir adaa dalam watak heroin kan..tapi dalam drama tu..Watak heroin dia messy gila..serabut..tak pandai mengemas..suka bagi berselerak..tak memenuhi langsung ciri-ciri wanita melayu terakhir dan semestinya sifat aku pun macam tu..hahhahhaha...Tengok bilik aku kat opis la...tunggang langgang...sampah penuh ataih lantai..palastik makanan berterabur ataih meja..hahahhahhahhahaha...

Dan KaK Ain mestila tahu kan..sebab dia penah lepak kat bilik aku kat opis tu..Rasanya dia pun serabut tengok aku punya serabut...pakaian pun serabut..hahahahahhhahahahhahh..Tengok kereta aku punsama la..macam kereta sampah..penuh dengan kertas,palastik-plastik..mak aku selalu membebel cakap ular sawa pun boleh buat sarang dalam kereta aku..Dah tu,kereta company pun aku buat serabut gak...bos aku dok berleter kat aku pun aku buat tak tahu ja..tak peduli pun..hahhahahha

Nasib baik la Incik Bachok dah tau perangai aku..sebab tu dia asyik membebel ja kat aku..hahahahhahhahha..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

serabut nye mira oiii...huhu :0

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!