Khamis, Januari 19, 2012

PASAR MALAM

Aku hairan sebenarnya tadi..bila aku lalu kat depan pasar malam Tasek Gelugor,orang ramai gila..jalan sesak..orang parking kereta suka hati kat tepi jalan...orang pakat-pakat melintas jalan beramai-ramai..aku tengok dalam pasar malam tu orang bersesak-sesak..Selalunya pasar malam tu sunyi ja..ada pasar malam macam takdak pasar malam,yang ramai peniaga,bukan pelanggan..Yang dengar suara peniaga menjerit-jerit memperaga barang jualan depa..Tapi malam ni lain gila...

aAku pun pikiaq pi pikiaq mai..last-llast baru aku sedaq..Hari ni orang keja kerajaan dengan orang kerja kat badan berkanun macam aku ni dah gaji rupanya....hahahhahahhahahhahahhahhahahhahahha...


Memang gaji betoi la amat penting dalam kehidupan kita..ada gaji pasar malam penuh orang..takdak gaji,pasar malam lenggang...hahahahhahahha!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!