Jumaat, Januari 20, 2012

NAK JADI PUNGGUK KA NAK JADI BULAN?

From: Incik Pegawai 1
Sent: Thursday, January 19, 2012 3:00 PM
To: Wan Nur Amirafarhana Binti Wan Amairrudin
Subject: RE: ISO Training Q4

Amira jadi punggok ke bulan?

From: Wan Nur Amirafarhana Binti Wan Amairrudin
Sent: Thursday, January 19, 2012 11:33 AM
To: Rosdi ; tam ; Amir; Farek ;Yazid ; lan; Fairus; Syed ; Ismail ; kifli ; Incik Pegawai 1; Incik Pegawai 2; Azi; Amiy; Hasaniah; pizah
Cc: Tuan Eksekutif; Nor Har
Subject: FW: ISO Training Q4
Importance: High


Salam kepada abang-abang dan kakak-kakak sekelian,

Sila maklumkan kepada saya kursus yang dihadiri oleh staff dibawah jagaan anda semua atau yang dihadiri sendiri oleh pihak anda sendiri untuk saya hantar laporan kepada Puan Haryani.
Kursus yang dihadiri mestilah dari bulan Oktober 2011 hingga December 2011.
Saya nak dalam petang ni jugak ataupun esok pagi..

Kalau tiada kursus yang dihadiri pun maklumkan kepada saya jugak..Supaya saya tidak tunggu macam pungguk rindukan bulan..hohoho..

Kerjasama dari abang-abang dan kakak-kakak yang disayangi amatlah saya hargai sangat-sangat.
TQ….Hujung tahun saya belanja anda semua makan kalau rezeki saya lebih,janji anda semua beri kerjasama..hahhahahhahahhahahha!!


Salam Sayang,
Amira Amair.


________________________________________
From: Nor Har.......
Sent: Thursday, January 19, 2012 10:43 AM
To: Has; Na; Fariz; Gee; Wan Nur Amirafarhana Binti Wan Amairrudin; Basir
Cc: Zail;Mr Lee ; Chandaran ; Che; Tuan Eksekutif; Shah; Ros
Subject: ISO Training Q4

As salam / Salam Sejahtera,

Kepada semua Training Coordinator,

Sila hantar laporan training bagi suku tahun ke -4 untuk tindakan saya selanjutnya. (Sila hantar pada 27/01/2012 sebelum jam 5.00 petang)
Tk.




P/S : Nama orang yang terlibat..aku edit..hahahhahha!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!