Selasa, Januari 03, 2012

LUA TUJIUH LUA LUA SUDAH KEMBALI..YIEHA!!..

Sebelum ni aku ada kasitau yang kereta aku eksiden teruk gila babi dan sepanjang career aku sebagai tuan punya MIRA aku ni..ni lah first time dia alami eksiden dan cedera truk..sebelum ni takat calar balar.bumper depan tercabut,orang melantun jatuh atas bumper depan aku samapi kemek tu kira perkara biasa la..hahahha..



Tapi bila kereta aku kemek truk sampai bumbung pun teruk gila babi ranap..aku rasa macam takdak harapan dah MIRA aku ni..kalau claim insuran memang total loss la..huhu..Tapi bila makenik tu cakap kereta aku ni boleh kasi cantik gila babi punya(beliau pun main modified kancil jugak dengan jayanya) asalkan aku boleh kasi dia RM4ribu lebih tunai..aku pun rasa ok la...




Jadi selama sebulan lebih jugak la kancil aku melepak sat kat bengkel brader tu..Brader tu pun asyik suruh aku pi bengkel dia sebab dia nak tunjuk sendiri time dua buka habis body kancil aku,nak tunjuk dia dok repair kereta aku..nak tunjuk bagi aku puas hati la sampai aku pun naik jemu dah aihh dok tengok muka dia tu..hahahhahaha...


Dan akhirnya..kancil aku muncul dengan jayanya macam kereta baru..huahuahua...

Gambar oleh Yazid (beliau telah 'lelong' kereta aku dalam emel TM..HUHUHUHU)










Aku dapat detect bayang Yazid amik gambaq kereta aku..hahahahha















Ni gua tak mandi lagi ni..kalau gua mandi ni lagi hensem ni..hahaha
















Ni gua tak pakai spek mata hitam lagi ni..(tinted)..kalau gua pakai mau gila bayang awek-awek..hahahhaha









Ok..banyak kekurangan lagi..lampu depan aku tu buka original MIRA dan lambang MIRA aku dah patah dek kemalangan tu..kena cari yang baru jugak la..Lampu belakang pun seblah Original MIRA,sebelah lagi bukan..Adoi..memang pening kepala aku nak pi cari balik semua tu kan..huhuhuhu..






Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!