Khamis, Januari 05, 2012

TARIKH

Sebenarnya..aku dengan Incik Bachok dok pening-pening lalat lagi bulan berapa kami patut nikah..Yala..dah bertunang,tapi tarikh tak tetap lagi..macam aku bagitau dulu..famiy aku kalau tak nak tempoh selama dua tahun,tapi Incik Bachok kasitau aku yang family dia nak kami nikah dalam tahun ni jugak..Tapi tu la kan...tahun ni tu bulan berapa??

Kalau ikutkan cadangan kami berdua..bulan November memang bulan yang cantik la untuk kami nikah..Kalau kami nikah bulan November..cuti kami dapat binyak la..dari 10hb November sampai 3hb December nokkss..dengan cuti umum..cuti free lagi..campur dengan cuti nikah..campur lagi dengan cuti tahunan..mau tak banyak kan cuti kami..dekat sebulan tu..muahahahahahhahahahha..Memang elok dah..tapi Aloyah bulan time tu ofcoz la beliau nak amik SPM kan...so,kami terpaksa la lupakan bulan November tu....

Lepaih tu Incik Bachok cadang plak nak buat bulan Jun..dia siap p bagitau abah dia lagi..sekali abah dia cakap bulan Jun tak leh..pasaipa aku taktau la plak.aku x tanya pun kan..sebab bulan Jun tu aku tak berkenan la..cuti tak banyak yang dapat free..(cuti ganti la tu)..cuti sekolah ada la..tapi nak buat apa..kalau kami cikgu best la jugak..hahahaha...


Jadi kami pun pening..tambah-tambah bila ramai yang suh kami cepatkan pernikahan kami..Adoilaa.....Nak kahwin pun susah..semua dah ada..tarikh plak tak jumpa-jumpa lagi..poning pala den..helpp!!

2 ulasan:

Penanggah berkata...

12/12/2012 pun cantik gak..

Mrs Poyo berkata...

Penanggah...

mmg cantik tarikhnya..tapi time tu musim tengkujuh..karang aku naik rakit kot p umah Incik Bachok..hahahhahah..Kawasan dia mmg x banjir..tp takut jalan nak ke tempat dia tu yg banjir...hahahha...

Adik aku SPM la time tu...

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!