Rabu, Januari 18, 2012

CHOCOTOP

Dah berapa hari dah aku teringin gila nak makan Aiskrim Chocotop McD..Dia punya teringin mengalahkan pompuan mengandung la..hahahhahaha..Dah berapa hari aku memang nak pi beli tapi takdan sebab sibuk dengan kerja kan..bila balik kerja,rasa malaih plak nak pi singgah beli..So,aku pendam la dalam hati sampai la pagi tadi..Lepaih ja balik dari Butterworth,aku rasa memang ada can la pi beli kan..Aku pun masuk la Drive Thru Permatang Pauh,sampai ja kat kotak order..aku pun order..

"Dik..Chocotop Satuuu!!!!!!"


Sekali adik tu jawab..

"Chocotop tak siap lagi la kak...Aiskrim cair lagi.."

Arggghhhhhh!! Aku tension gila!! time aku nak beli takdak plak....
Lagi tension bila aku lalu depan kaunter bayar,rupanya yang amik order tu bukan adik-adik..tapi makcik-makcik yang bersolek over gila..Arrggghhhh!!!!


Hahahahahhaa...!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!