Rabu, Januari 25, 2012

KERUSI RODA DAN TOKWAN

Baru-baru ni aku ada pi shopping barang dapur dengan mak dan abah aku kat TESCO.Tengah dok pilih barang,aku terserempak dengan satu family ni..Anak-anak dua tiga orang,mak abah depa dan tok serta tokwan depa dok sama shopping.Apa yang menarik perhatian aku pada family tu ialah pada Tokwan depa..Tokwan depa,dalam lingkungan usia Arwah tokwan aku masa dia meninggal berkerusi roda.Sama macam Arwah tokwan aku yang masa akhir-akhir penghujung sebelum dia meninggal dunia,dia pun berkerusia roda.

Bila aku tengok tokwan depa,senyum gembira sambil semabng dengan family dia sambil cucu lelaki dia tolak kerusi roda dia,aku teringat jugak macam mana family aku bawa Arwah tokwan berjalan-jalan ke merata tempat,negeri walaupun dia berkerusi roda.


Dan sejak dari aku hari yang aku nampak family tu,sampai ke hari ni..aku asyik dok teringat Arwah Tokwan Aku....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!