Jumaat, Januari 06, 2012

SALAH LANDING

Tadi aku pi hantaq dokument,segala claim-claim kat bos aku..Yela,atas permintaan dia jugak..dia kata daripada dia dok saja dok menjaga anak dia kat wad tu..lebih baik dia ada kerja jugak kan..so aku p la hantaq..aku tunggu la kat depan Hospital KPJ..Dia pun mai kat aku..dokumen tu semua ada kat belakang kereta aku(kereta company..hahhaha),jadi aku hangkut la kertas-kertas sama file-file tu semua dari tempat duduk belakang kereta aku pindah pi kereta dia..

Jadi lepas setel ja kerja tu aku pun masuk kereta aku balik tutup pintu..tapi aku terkejut gila bila aku tengok stering kereta aku takdak..panik jugak la...Rupanya aku silap landing da..aku landing masuk tempat duduk belakang..memang la takdak stering..apada..hahahahhahaha..

Aku keluaq balik dari kereta aku,aku tengok bos aku dah gelak kuat dalam kereta dia..Adoii..buat malu ja..hampeh betoi la..hahahahahahaha...

2 ulasan:

✿CekolatCelop✿ berkata...

HAHAHA..kak..lawak laa cita kak nie..adoi..pecah perut gelak nieee

Mrs Poyo berkata...

Fatin...

lawak ka?wakakakakkakka

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!