Rabu, Januari 04, 2012

PANAS DAN MIMPI

Dua tiga hari ni asal malam ja panas..asal malam ja panas...ni perubahan cuaca ka hapa ni?Selalu kalau malam-malam mesti sejuk..ni aku rasa panas...ke dosa banyak kot?sebab tu rasa panas..wyuuuuuu!

Sebenarnya sejak dua menjak ni aku rasa pelik tapi benar la sebab apa tau dak..sebab aku dah jarang nak mimpi macam selalu..sejak aku bertunang ni..aku dah tak mimpi merepek-repek dah..dulu aku kan suka mimpi merepek bagai..kereta terbang la..arnab boleh bercakap la..ni haram satu mimpi pun tak muncul..

Adakah sebab aku dah bertunang mimpi pun nak jauhkan diri depa dari aku sama macam kucing aku Baby yang tiba-tiba merajuk dengan aku..huuu!!


Malam ni aku harap aku mimpi Shah Rukh Khan..hahhahahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!