Selasa, Ogos 10, 2010

Kurma

Abah selalu bagitau tiap-tiap tahun sebelum aku jadi ahli keluaraga TM,kalau mai bulan puasa ja..mesti dapat buah kurma..berkotak-kotak..dari kontraktor..dari persatuan,dari kelab..buktinya,peti ais aku penuh dengan kotak buah kurma sampai 2 3 bulan lepas raya pun dok ada lagi..sayang betul..lama-lama buang macam tu ja..

Dan hari ni,setelah aku menjadi warga TM,aku dah mula terima sekotak buah kurma.Balik nanti,mesti abah aku jugak akan bawa balik..kita tunggu hari-hari seterusnya..mesti dapat lagi banyak..

Hmmmm..tok cakap nak buah biskut kurma untuk raya taun ni...jimat kos untuk beli buah kurma..
Huuuuuuuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!