Rabu, Ogos 11, 2010

Cerita Dua tahun lepas

Incik Bachok hantar masej tadi.Dia ajak aku pi pasar Ramadhan dengan dia esok.Sebab esok dia cuti.Bila dia ajak aku pi Pasar Ramadhan.Aku tiba-tiba teringat pula macam mana kami boleh rapat.

Tu pun bermula dari Bulan puasa 2 tahun yang lalu.
Masa tu aku kerja lagi dengan Incik Arkitek...biasa la bila bekerja dalam site kalau bulan puasa ja aku banyak melepak dalam kabin dari berpanas tengok indon-indon buat kerja..seksa wwoooo..Jadi bila dah dok dalam kabin ja,kerja aku dok on9 saja la..bukan takat aku,kawan-kawan sekerja pun macam tu jugak..melayan chatting,tgk video,tido dan makan pun ada(sapa bekerja di site mesti tahu situasi ni..ngokk betul)

Masa tu FB dah ada tapi aku rasa ramai orang dok layan My space dan Friendster.Aku pun sama la..dah ada akaun FB tapi taktau main kan..layan Friendster jela..masa tu aku dah kenal ngan Incik Bachok ni..tapi kenal macam tak kenal la sebab dia salah sorg dari friend aku dalam FS..dah tu antar komen 2 3 kali je tanya pasal diri masing-masing,pastu senyap.Cuma kadang-kadang ja Incik Bachok hantar komen seperti "i like you","suka tengok u" takpun beberapa kali tanya no fon..tapi aku takk layan la sebab pikir dia bergurau..

Masa hari pertama puasa,aku tengah chatting dengan seorang kawan dari pahang,budak tu aku dah lama kenal..tapi dalam alam maya jela,kebetulan dalam inbox FS aku,tiba-tiba inccik Bachok antar masej tanya no fon.Aku memang payah jugak la nak bagi no fon kat orang terus je bagi emel ym aku kat dia..dah alang-alang tengah ym..ym skali ngan dia la..elok ja dapat,trus dia add aku siap buzz aku lagi..jadi aku berchatting dengan 2 orang skalligus...tapi aku lebih tumpu pada kawan yang dok Pahang tu lagi la...And then,kawan aku yang dok kat Pahang ni minta no fon aku..atas dasar dah kenal lama,aku pun amik keputusan nak bagi..jadi aku pun taip no aku..rupa-rupanya aku taip kat box incik bachok..wahhhh..silap...!!!! lepas aku tertulis no fon Incik Bachok offline..ingatkan dia tak salin...rupanya...


Aku tengah jalam kat Pasar Ramadhan dengan Paksu sambil dengar MP3.Masa tu lagu I'm YOUR berkumandang,dalam pada masa yang sama,aku terima masej..

"hai..saya Ameer..yang praktikal kat KL tu.."
Tau la apa jadi lepas tu kan....



Sikalang..ini mamat sudah jadi saya punya mambang ooooooo....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

OWW..ini macam kaa...=D

Mrs Poyo berkata...

haaa...ini mcm la kta pnya crita..
hohoho

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!