Selasa, Ogos 17, 2010

Nak Beli Baju Raya,Tapi Duit Takdak..Waaaaa!

Hai..gaji aku lambat gi nak masuk ni..26hb ni baru nak masuk..duit yag sedia ada dah susut dah ni..tinggal 20 je ni..dah la aku tak beli lagi baju raya ni..kang kalau lambat beli kang takdak saiz dah kot..macam tahun lepas,aku baru nak beli lagi 3 hari sebelum raya..mau tak habis semua baju kebaya,baju kurung,baju kurung modem.Semua abis tinggal saiz-saiz yang over ja..nasib baik ada satu kedai tu ok lagi..tapi mau bayar lebih arr..patut ar kedai dia banyak lagi baju cantik-cantik..mahal nak mampus..abis duit aku bayar berlebihan untuk dua pasang baju.huhuhu..
Ni buat aku runsing tahap cipan ni..mau tahun ni kalau takdak baju dipasaran,terpaksa la aku cilok kain batik mak yang baru beli tu berpadan ngan baju kedah tok..ok paa...baru tradisional..huhuhu..

Yang aku runsing lagi ni mana nak tau nanti time aku nak beli baju raya,warna yang aku nak beli ni da abis ka..punah la harapan aku nak berbaju raya kaler coklat..kang adik-adik sama amak bapak aku pakai baju kaler coklat,aku sorang kaler lain nampak macam lain dari yang lain plak.Satgi aku berapa seperti alien dari planet Zuhal plak..mau tak bercucuran air mata aku dipagi raya kang..
Nak harap encik Bachok yang memang kompom pakai baju sama kaler ngan aku tak kira kaler ape pun takbleh gak..dia mesti raya kat kelate noh..haiiiii..
Harap-harap bulan ni masuk la awal sikit gaji..
merana batin aku..
huuuuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!