Sabtu, Ogos 07, 2010

Ceq kembali nahhhhh

Aduh...dah pukul 1 lebih pun tak mengantuk lagi ka?Parah-parah...dah la esok aku nak pi blajar buat kek sempena menyambut bulan puasa ni..kang lewat kang mak aku mengamuk kang...Tapi oleh sebab da hampir seminggu aku tak jenguk blog aku ni..yang kena jenguk gak ni..bukan paaa..sejak ua minggu lepas aku asyik kursus ja pun..maa nak dan tulis-tulis blog ni..baca blog orang sempat la..esok..aku akan cuba cerita detik-detik kegemilangan aku semasa berkursus dan saat-saat cemas sehingga berhenti kat stesen minyak banyak kali semasa dalam perjalanan nak bertemu mama Incik Bachok sebab gementar sangat..huhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!