Sabtu, Ogos 21, 2010

BERMIMPI BERMAIN KAYU TIGA

Semalam,maksud aku bkn malam tadi,tapi semalam.Aku mimpi satu cerita yang tak best gila.Aku mimpi Incik Bachok da perempuan lain.Bila aku tau-tau ja dia da perempuan lain,aku terus pi rumah dia.Aku minta putus.Masa tu perempuan tu pun da skali.Nama Faizatul(gila mimpi sampai da nma..hahhaha).Konon-kononnya alam mimpi aku tu Incik Bachok takmau putus ngan aku,mata siap berair lagi..hahaahhaa..Aku pun dengan menangis bagai nak rak.bagi dia kata putus,samada aku atau budak Faizatul tu..Tapi dia nak dua-dua sekali..Jadi dengan tegasnya aku amik keputusan tarik diri..ayat paling sempoi aku kata kat dia..

"Xpa..i undur diri..u happy2 la ngan budak ni..i boleh cari lain..sekali petik sepuluh yang datang tauuuuu"

Hahahahahaha..dalam dok nangis beria-beria pun buat lawak.Dalam mimpi tu aku punyala sakit ati kat budak Faizatul tu...dok merenggek pegang lengan Incik Bachok..dah tau aku awek incik Bachok,lagi mau kacau..Aku pun marah kat Incik Bachok gak sebab pi melayan..
Incik Bachok punyala pujuk aku takmau putus..terkejar-kejarnya aku bila aku start jalan nak pi kat keta..yang perempuan tu dok tarik-tarik tangan incik bachok tak bagi ikut aku..Lagi la aku hangeeenn!
Aku pun bawa keta aku punya laju..last2 aku eksiden...meninggal..

Terus terjaga..Menakutkan..terus aku hantar mesej kat Incik Bachok,dia tak tidoq lagi masa tu.Aku cerita dari A sampai Z.Dia boleh gelak pastu cakap macam drama tv plak.geram betul..Siap ajak aku pi cari budak Faizatul tu lagi kot-kot memang wujud..hampeh betul!!


Fakta Mengenai Faizatul:

1)Kulit putih badan ramping
2)Umor muda dari aku..
3)kerja kerajaan(berdasarkan name tag dia)
4)Tinggal satu blok ngan Incik Bachok tapi berlainan tingkat
5)Ada kereta Myvi putih

Haaaa..tengok,mimpi yang lengkap siap tau pekerjaan lagi..
Eiiii...ngeri!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!