Khamis, Ogos 19, 2010

HERO KETIAK BASAHa

Baru saja aku terima satu lagi maklumat dari adik aku si Aloyah kuih lapis tu..video klip yang buat aku tergelak samai sakit perut..terimalah!!





Yang paling tak tahan skali,tang dialog yang dia cakap..
"rumah kau merah macam hotlink"

hahahhahaha..

Dan satu lagi video klip..sambungan dari yang atas..





Dialog dia paling best skali ngan muka selamber.
"aku report bomba kau buat pembakaran terbuka"
hahhahaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!