Khamis, Ogos 19, 2010

Jalan itik lebih bagus,sihatkan badan..hahaah

Aku kalau diberi pilihan samada nak menghadiri meeting atau berjalan itik keliling kampung,aku lebih suka lagi berjalan itik keliling kampung.Bukan apa,meeting buat aku rasa muak dan rasa macam nak termuntah.Bayangkan duduk dalam meeting seharian.Kalau bulan tak puasa,dah lama aku hentam makan,ni bulan puasa..dari pagi sampai petang..manyak tension la...huuhuhuhuu..Tapi bila aku tengok bukan aku saja yang da perasaan muak bila dalam meeting,tapi orang lain jugak,aku pun amik la secara diam2 gambar depa..xtau la depa prasaan ka tak..hahahah..



Abang syed menunjukkan aksi geram tanda tidak paham sepatah haram apa yang dibincangkan oleh otai-otai kami..


Abg zul memberi penerangan dengan penuh semangat kekerjaan sedang abang Syed mnunjukkan aksi tidak paham secara berdepan..


Haaa...Yazid wat2 relex..padahal dh bosan tahap cipan dh tu..tambah aku lagi la..abang Syed degan selambernya dh tido..


d
Ni la dua org pegawai aku.yang belah kiri tu pegawai 2 dan blah kanan tu pegawai 1.Depa ni saja wat otai ni..tapi lawak nak mampus..hahaha


Aku suka masuk meeting pun sebab dapat makan free ja..kikiki

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!