Khamis, Ogos 19, 2010

Perubahan muka aku...tak sangka nyahhh!! tak rela tau!!

SEkarang ni muka aku dah tak macam dulu.Maksud aku bukan la dulu aku cantik,sekarang tak.Maksud aku,kulit muka aku ni haa...dulu bukan main licik bak mutiara ditengah lautan lagi..(mak aiii..ayat...),Tak payah pakai krim-krim mcama setengah orang tu,la ni,muka aku dah mula naik manyak ruam-ruam kecik..jerawat pun mula naik,dah macam kulit kerang dalam selut pun da..kikiki..Dulu,kulit aku sebiji jerawat pun takdak kat muka,la ni.aiissshhh..susash ati betul.
Dulu,nak nampak setitik minyak melekat kat muka ni cuuk payah skali,la ni..minyak punyak banyak sampai boleh goreng ikan..hohoho..

Tapi perubahan dari segi warna aku suka,dulu agak cerah gak la..la ni dah beransur gelap sikit..kulit gelap memang aku suka..
Dulu muka aku ceria umpama lampu kat funfair,la ni makim sembam bak lampu kalimantan tak cukup lektrik.Aku pun tak paham awat la ni jadi macam ni kat muka aku..

Yang penting,dulu muka aku kcik ja bak kurma..la ni besar gedebak umpama buak nyok..
waawwawawawwawa

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!