Selasa, Ogos 31, 2010

WAN

Kadang-kadang aku rasa jeles pada dua orang adik laki-laki aku sebab depa dapat teruskan nama keluarga kami iaitu WAN pada anak-anak depa bila depa dah beranak pinak nanti sedangkan aku tak boleh sambung warisan nama anak aku nanti dengan nama WAN melainkan laki aku ada nama depan dia WAN.

Tapi tokwan aku,bukan arwah tokwan Non..Tapi Tokwan Im ada berpesan,kalau ada anak nanti,nama last anak aku kalau rasa nak bubuh,bubuh la..
namanya ialah..ROMANI..

Aku rasa ni mest ada kena mengena dengan nama keluarga Tokwan belah arab sana..

Dua orang sepupu aku yang dah guna nama ni..

1)Muhammad Anuar Rahimi(aku rasa tersilap tulis tu..ataupun makcik aku memang nak buh nama rahimi tu kat anak dia...)

2)Muhammad Yusuff Romani..


Anuar anak Makcik aku,Yusuff anak maksu aku..
Depa dua orang adik perempuan Abah aku...


Kami dari keturunan WAN Kedah,bukan WAN Kelantan nah..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!