Sabtu, Ogos 07, 2010

3 in 1

Tahun lepas,aku dengan Alia agak busy.Alia sibuk dengan tugasan folio dia dan aku sibuk mencari kerja lain sebab kontrak aku ngan Mr.Arkitek hampir tamat.Kami asyik merungut-rungut sebab terpaksa abiskan duit kami untuk print,scan sijil-sijil,gambar dan fotostat macam-macam.Jadi abah belikan kami sebuah printer..Jenama Canon tak silap aku..Printer tu sebenarnya 3 in 1.Selain boleh print,boleh juga jadi mesin fotostat dan scanner.Kami adik beradik guna semahu-mahunya..sampai la...satu hari printer tu hilang..kami langsung tak sedar sehingga la saat ni baru aku teringat balik.Mana aku campak eh benda alah tu..aaahhh..serabut betoi laaa...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!