Sabtu, Ogos 07, 2010

KANCIL MIRA

Ramai orang tertanya-tanya..(ramai ke?takat dua tiga orang watpe kann)macam mana la rupa kereta kancil aku yang banyak bersabar dengan kerenah liar aku tu kannn..Yela,ingat sedang ke nak berkhidmat pada malaun yang suka pandu laju macam aku ni..hanya kereta berjiwa besi kental je mampu melaksanakan misi ini.Ingat senang nak berlanggar dengan kereta lain sebanyak 3 4 kali sepanjang perkidmatan selama 3 tahun lebih ngan aku..Kalau kereta lain dah lama serender..Walaupun ada orang cakap apa standard bawa kereta kancil yang usia sama ngan usia adik aku si Alia tu,tapi aku tak kisah..janji aku bahagia.Jadi oleh itu,saya mempersembahkan....




Hai..saya la Daihatsu Mira,saya boleh menahan hentaman dari dari kereta-keeta Nasioal tanpa kemik sedikitpun walaupun depa suma kemek teruk.tapi saya akan kemek bila terkena hentaman kereta import..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!