Sabtu, Ogos 21, 2010

Nyutt..nyutt...nyutt(muzik latar bagi sakit kepala)

Hari ni aku memang tension tahap cinpazi sebab kepala aku saki dari pagi lagi sampai la skrg..pastu dok batuk-batuk plak..bertambah sakit kepala aku..Aku adukan permasalahan aku pada mak,dan jawab mak..

"Hang potong pala hang,gerenti tak sakit dah lepaih ni.."

Wah mak..Ceq sakit nak mampuih mak buat lawak lagi noh..
Lepaih tu bila aku dok batuk-batuk kuat pulak mak boleh kasi aku air ais..Aiyaakkkk..
perli aku la tu.Aku harap batuk aku ni cepat la baik sebab menurut sejarah kebatukan aku,aku mengambil masa 2 bulan sebelum pulih sepenuhnya..
Bayangkan jika batuk aku tak baik sampai raya ni..maka tiadalah ertinya nikmat makan aku untuk menikmati baulu cicah sirap...huuuuu..nikmat cicah baulu dengan ayaq sirap hanya lebih sentimetal bila makan di pagi raya.
Kejap lagi aku akan berangkat ke rumah Pakngah aku di Sungai Petani..Mengikut perjanjian aku dengan Makngah aku,dio nok masok aye percik(betoi ka cakap kelate aku nih?).Oleh sebab itu tadi sepupu aku bergayut sakan ngan aku bagitau mak dia dah bersiap-siap melakukan aktiviti pembakaran ayam secara solo sebab 2 orang anak perempuan dia OT harini,manakalaanak dia yang sorang ni demam.Aku tak pasti samada anak dia yang ni demam betoi-betoi ka atau demam kura-kura(pura-pura).

Jadi,aku terpaku kejap tengok citer Starship Trooper 3 kat cinemax..nak sambung balik ni..Eh,tak payah sambung la...Buat sakit pala aku ja..huuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!