Selasa, Ogos 24, 2010

Sepetang bersama Suphai di alam maya..

Tadi,sebaik saja aku balik kerja..aku trus on9 dan YM ngan Phai..
Phai ni salah seorang dari 3 orang kawan paling aku baik kat Politeknik dulu.Phai berbangsa siam berasal dari Kelate..Pantai Tok Bali..kat mana tu?huhuhu...
Selalu kalau dengan aku..dia tau gelak ja..bila aku tanya pasaipa gelak..dia kata perangai aku buat dia suka gelak..
huhuhuhu....

Mira Amair: phai..
BUZZ!!!
BUZZ!!!

pravitra suksisai: nper tnsion??
pravitra suksisai: dmam lgi?

Mira Amair: hahahhaha..
Mira Amair: sja tulis..
Mira Amair: xmo org lain kaco..
Mira Amair: hahahhaha

pravitra suksisai: hahaahah
pravitra suksisai: aku kacau xpe?

Mira Amair: ciss..
Mira Amair: ang kwn aku maa..
Mira Amair: kwn baik..

pravitra suksisai: hahahaahah
pravitra suksisai: ye la
pravitra suksisai: tu la aku brani kacau ang

Mira Amair: hahahahhaha....

pravitra suksisai: ang dmam lagi ke?

Mira Amair: dah baik dh..
Mira Amair: batuk ja tak baik lagi..

pravitra suksisai: oo
pravitra suksisai: ang p keja x?

Mira Amair: pi la..
Mira Amair: tadi aku pi..pg2 dh kecoh awat cti lma la..ada yg ckp dah demam plak elok ja aku msuk opis..jngkit dr kat aku..
Mira Amair: bos aku ckp dia tgk aku rasa mcm kt hospital plak..
Mira Amair: hahahhahaha
Mira Amair: apa pnya bos la..

pravitra suksisai: hahaahah
pravitra suksisai: dia kata cm tgk ang kt hspital?
pravitra suksisai: awt muka ang truk ke
pravitra suksisai: demam

Mira Amair: hahahhahaha..
Mira Amair: aku pkai mask la..
Mira Amair: xmau berjangkit ngan org kain..
Mira Amair: alain la..
Mira Amair: lain..silap taip..
Mira Amair: hahha
Mira Amair: aku kn pkerja yg prihatin..
Mira Amair: hahha

pravitra suksisai: haahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahaha
pravitra suksisai: cilaka pnya mira
pravitra suksisai: siap pakai mask
pravitra suksisai: hahaahaha

Mira Amair: hahahahahahha..

pravitra suksisai: ptut la org kata

Mira Amair: msti la..
Mira Amair: aku tak posa td..

pravitra suksisai: gila babun ang

Mira Amair: pi drive thru McD...
Mira Amair: bdak amik order ushar aku ja..
Mira Amair: dia bkn nmpak aku..
Mira Amair: aku pakai mask..
Mira Amair: pandai tak?
Mira Amair: hahahhaha..
Mira Amair: aku mai bulan plak..
Mira Amair: jenuh nk gnti..
Mira Amair: hahhaha

pravitra suksisai: ahhaahhaahha
pravitra suksisai: mcm2 ang

Mira Amair: mcm ang xtau..
Mira Amair: pastu mkn kat tmpat letak keta kat jusco perda..
Mira Amair: hahahhahahhahahhaha
Mira Amair: nak masak sat..
Mira Amair: satgi sambung k..

pravitra suksisai: ok2
pravitra suksisai: aku nk blik dulu
pravitra suksisai: hahaha

pravitra suksisai has signed out. (24/8/2010 5:44 PM)

Last message received on 24/8/2010 at 5:41 PM


tengok..aku cerita sikit dia gelak..kalau gayut dengan dia,asyik dengar dia gelak ja.Tapi dia cukup prihatin..kalau pasal agama kita,dia cukup amik berat walaupun dia penganut Buddha yang tegar..
Contohnya kalau aku ralit sembang ngan dia sampai terlupa semayang asar ka..mesti dia tegur..

"Wei,ang tak semayang lagi..mau cari dosa ka?"
peerrrrggghhh..ayat sempoi dari Suphai..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!