Sabtu, Ogos 28, 2010

Riang Ria Perabih duit gaji..

Baru balik dari shopping2 dengan Incik Bachok..
Bayangkan aku kuar dari rumah pukul 11pagi,sampai la baru balik kan..
Memang letih nak mampus walaupun aku tak puasa..
kuang3x..
tahun ni raya first aku pakai baju kurung biasa kain cotton ja..sama kaler dengan baju melayu Incik Bachok..raya kedua,baru bergaya sikit..hahahahahhaha..
Kasut aku dah beli,tudung kat mak dah beli,baju kedah untuk kedua orang tok aku dah beli..menepati piawaian betul perbelanjaan aku kali ni..
Minngu depan,aku keluar lagi untuk shopping dengan adik-adik aku..acara ini mungkin akan dihadiri oleh Incik Bachok mengikut keadaan semasa dia..
Tujuan kami akan keluar shopping minggu depan ialah,membeli kain pelikat lalala untuk tokwan dan abah,dan caparela untuk Azhan.Untuk Alayoh kuih lapis tu,aku taktau nak beli apa dh sebab dia ni memang cerewet tahat koala..

Tapi yang best dan lawak antarabangsanya masa berbuka tadi,kedai makan yang aku dan Incik Bachok makan tu,selang dua tiga biji bangunan dengan kedai makan yang family aku hadap untuk berbuka.Lagi bestnya,jumlah harga makanan yang dilahap aku dengan Incik Bachok adalah RM26.OO.yANG fAMILY aku lahap pulak sampai RM260(jgn terkejut,memang family aku kaki makan dan duit banyak habis untuk makan ja).Nampak tak persamaannya disitu adik-adik semua...

Daripada aku melalut tak tentu hala..baik aku berehat sebentar bersama MCD yang aku beli tadi dengan Incik Bachok..
huuhuuhuuhuhu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!